Zásady slušnej komunikácie, morálny kódex HOTELA OSOBITÁ

HOTEL OSOBITÁ kladie dôraz na profesionálnu, slušnú a rešpektujúcu komunikáciu so všetkými hosťami a záujemcami o ubytovanie. Tieto zásady slúžia na ochranu kvality našich služieb, zamestnancov a komfortu ostatných hostí.

1. Základné princípy komunikácie

  • komunikácia prebieha vždy vecne, slušne a s rešpektom,

  • očakávame korektné správanie pri osobnom, telefonickom aj písomnom kontakte,

  • neprípustné sú vulgarizmy, urážky, vyhrážky alebo agresívne správanie,

  • zamestnanci hotela sú oprávnení komunikáciu ukončiť, ak tieto zásady nie sú dodržané.


2. Rozsah komunikácie

Všetky rezervácie, otázky a požiadavky rieši recepcia hotela ako oficiálny komunikačný kanál.
Vedenie hotela rieši výhradne vecné a slušne formulované podnety.

HOTEL OSOBITÁ neposkytuje osobné kontakty na majiteľa ani manažment hotela.


3. Nevhodné správanie

Za nevhodné správanie sa považuje najmä:

  • používanie hrubých alebo urážlivých výrazov,

  • zvyšovanie hlasu, nátlak alebo vyhrážky,

  • opakované nerešpektovanie pokynov personálu,

  • neprimerané zasahovanie do práce zamestnancov.

V takýchto prípadoch si hotel vyhradzuje právo:

  • ukončiť komunikáciu,

  • odmietnuť rezerváciu alebo poskytovanie služieb.


4. Ochrana zamestnancov a hostí

Zamestnanci hotela sú povinní chrániť bezpečné a pokojné prostredie hotela. Verbálne útoky a agresívne správanie sú v rozpore s dobrými mravmi a zásadami poskytovania ubytovacích služieb.


5. Právny rámec

HOTEL OSOBITÁ si vyhradzuje právo odmietnuť uzatvorenie zmluvy o ubytovaní alebo poskytovanie služieb v súlade s § 3 Občianskeho zákonníka (dobré mravy) a platnou legislatívou Slovenskej republiky.


6. Záverečné ustanovenie

Tieto zásady sú súčasťou interných pravidiel hotela a slúžia na zachovanie vysokej úrovne služieb a príjemnej atmosféry pre všetkých hostí.

Ďakujeme za pochopenie.

HOTEL OSOBITÁ

Call Now Button