Zásady slušnej komunikácie, morálny kódex HOTELA OSOBITÁ
HOTEL OSOBITÁ kladie dôraz na profesionálnu, slušnú a rešpektujúcu komunikáciu so všetkými hosťami a záujemcami o ubytovanie. Tieto zásady slúžia na ochranu kvality našich služieb, zamestnancov a komfortu ostatných hostí.
1. Základné princípy komunikácie
komunikácia prebieha vždy vecne, slušne a s rešpektom,
očakávame korektné správanie pri osobnom, telefonickom aj písomnom kontakte,
neprípustné sú vulgarizmy, urážky, vyhrážky alebo agresívne správanie,
zamestnanci hotela sú oprávnení komunikáciu ukončiť, ak tieto zásady nie sú dodržané.
2. Rozsah komunikácie
Všetky rezervácie, otázky a požiadavky rieši recepcia hotela ako oficiálny komunikačný kanál.
Vedenie hotela rieši výhradne vecné a slušne formulované podnety.
HOTEL OSOBITÁ neposkytuje osobné kontakty na majiteľa ani manažment hotela.
3. Nevhodné správanie
Za nevhodné správanie sa považuje najmä:
používanie hrubých alebo urážlivých výrazov,
zvyšovanie hlasu, nátlak alebo vyhrážky,
opakované nerešpektovanie pokynov personálu,
neprimerané zasahovanie do práce zamestnancov.
V takýchto prípadoch si hotel vyhradzuje právo:
ukončiť komunikáciu,
odmietnuť rezerváciu alebo poskytovanie služieb.
4. Ochrana zamestnancov a hostí
Zamestnanci hotela sú povinní chrániť bezpečné a pokojné prostredie hotela. Verbálne útoky a agresívne správanie sú v rozpore s dobrými mravmi a zásadami poskytovania ubytovacích služieb.
5. Právny rámec
HOTEL OSOBITÁ si vyhradzuje právo odmietnuť uzatvorenie zmluvy o ubytovaní alebo poskytovanie služieb v súlade s § 3 Občianskeho zákonníka (dobré mravy) a platnou legislatívou Slovenskej republiky.
6. Záverečné ustanovenie
Tieto zásady sú súčasťou interných pravidiel hotela a slúžia na zachovanie vysokej úrovne služieb a príjemnej atmosféry pre všetkých hostí.
Ďakujeme za pochopenie.
HOTEL OSOBITÁ